promocja i reklama w turystyce i rekreacji

promocja i reklama w turystyce i rekreacji Podobnie jak w przypadku domniemanych przymierza dobrej wiary i uczciwych relacjach, naruszenie tego http://www.fundacjaeventus.pl obowiązku zachowania poufności, daje podstawę do odpowiedzialności zarówno w prawie umów oraz, w zależności od okoliczności, deliktowa, jak również.

Zgodnie z niedawną decyzją Rady Real Estate of British Columbia (http://www.recbc.ca/~~HEAD=pobj), organ regulacyjny upoważnionej z mandatem w celu ochrony interesu publicznego w kwestiach związanych z nieruchomościami, pojawia się pytanie teraz co do tego, czy obowiązek zachowania poufności wykracza poza ważności lub w inny sposób rozwiązania Umowy aukcji.

W ostatnim przypadku Rada nieruchomooci reprymendę dwa licencjobiorców oraz firma nieruchomości za naruszenie ciągły obowiązek zachowania poufności, które Rada nieruchomooci znaleźć właśnie dzięki Sprzedającego nieruchomości. W takim przypadku przedmiotowa nieruchomość została umieszczona na liście sprzedaży od ponad dwóch lat. W trakcie trwania Umowy listingu cena nieruchomości została obniżona dwukrotnie. Niezależnie od tego, obiekt ostatecznie nie sprzedaje, a aukcja wygasła.

promocja i reklama w turystyce i rekreacji

Po upływie listę Sprzedającego weszła w trzech oddzielnych umów „opłat” z firmy nieruchomości. We wszystkich trzech przypadkach Sprzedawca odmówił reprezentacji agencji, a firma została uznana za „agenta Kupującego” w tych umowach opłat. Partia rozpoczęła pozew w stosunku do Sprzedawcy, które było związane z przedmiotem własności.

Prawnik działający na rzecz Powoda zbliżył się do prawdziwej firmy nieruchomości i zażądał, aby zapewnić ich oświadczeń zawierających informacje o wykazie nieruchomości. Prawnik ten bardzo wyraźnie, że jeśli firma nie zapewni oświadczeń woli, to on albo Subpoena firmy i licencjobiorców jako świadków do złożenia zeznań przed sędzią lub mógłby on uzyskać nakazu sądowego na podstawie Regulaminu Trybunału zmuszając firma dać takiego dowodu.
Artykuł dzięki: